WORKSHOP DISC
OM BETER TE COMMUNICEREN
MET JE KLANTEN

Bekom meer inzicht in jouw klanten

Om met succes je verkoopsdoelstellingen te behalen is het opbouwen van goede klantenrelaties belangrijk. Dit kan door je klanten écht te leren kennen, weten wat hun behoeftes zijn en welke communicatiestijl zij verkiezen in de verkoopcyclus. 

Het DISC model is ideaal om het gedrag en de communicatiestijl van jouw klanten te leren herkennen en om te weten hoe jij je hierop kunt afstemmen.

Wat is het DISC Model?

Het is een eenvoudig model dat 4 gedragsstijlen definieert: Dominantie, Invloed, Stabiliteit, Consciëntieusheid.  Elke persoon kan gedrag vertonen in de 4 stijlen maar heeft meestal een bepaalde voorkeursstijl. 

Workshop

Doelgroep:

Personen die recent opgestart zijn in een sales functie en die hun communicatie met klanten willen verbeteren om meer verkoop te realiseren.

Inhoud:

  • DISC model
  • Kenmerken 4 voorkeursstijlen
  • Voorkeursstijl van klanten herkennen
  • Koopmotieven van klanten herkennen
  • Eigen voorkeursstijl aanpassen
 

Duur: 9u30-12u00 (pauze 30 min)

Prijs: 99eur per persoon (exclusief BTW) 

Data: Schrijf je in voor de workshop op 20/05 of 20/06

Locatie: Simon Stevinstraat 45 te Oostkamp

Extra informatie: Beperkt aantal deelnemers, drankje/versnapering voorzien, groene locatie, twee gratis DISC geheugenkaartjes inbegrepen

"a Good relationship starts with good communication. "

Wil jij ook beter leren communiceren met je klanten en zo meer verkopen?

 Zelfbewustzijn is essentieel om succesvolle klantenrelaties op te bouwen.